VARTOTOJO PASKYRA

Kaip gauti meistro nuolaidą?

  • https://beinitas.lt/grozio-profesionalai šiame puslapyje užpildykite skiltis "Vardas", "Pavardė", "El-paštas" bei prisekite baigtų kursų diplomo nuotrauką. Jūsų užklausą patvirtinsime per 1-2 d.d., patvirtinus užklausą, nuolaidos prisitaikys automatiškai, tereikia prisijungti prie asmeninės paskyros. 

Kaip susikurti naują vartotojo paskyrą?

  • Puslapio viršuje, dešiniajame kampe spustelėkite ant „Prisijungti“, skiltyje „Sukurkite paskyrą “ užpildykite reikalingus laukelius ir spauskite „Registruotis“. Į savo el. paštą turėtumėte gauti registracijos patvirtinimą.

Jeigu pamiršau savo vartotojo slaptažodį?

  • Puslapio viršuje, dešiniajame kampe, spustelėjus ant „Mano Paskyra“, spauskite „Prisijungti“, „Pamiršote slaptažodį?“. Įveskite el. pašto adresą (būtinai tą, su kuriuo registravotės) ir spauskite „Patvirtinti“. Į Jūsų el. paštą bus atsiųsta nuoroda su slaptažodžio atnaujinimu.

Ar galiu pakeisti savo kontaktinę informaciją?

  • Tik registruoti vartotojai gali redaguoti savo kontaktinius duomenis. Prisijungę prie savo paskyros spauskite „Asmeninė informacija“, ir baigę redaguoti duomenis spustelėkite “Išsaugoti”.

Ar galiu patikrinti savo užsakymo būseną?

  • Tik registruotas klientas per savo paskyrą gali stebėti užsakymo būseną. Prisijungę prie savo paskyros spauskite „Užsakymų istorija“.

Kodėl mano užsakymas atšauktas?

Atmetimo priežastys gali būti kelios:

    • negavome apmokėjimo už prekes;
    • pateikėte tokį pat užsakymą daugiau nei vieną kartą;
    • užsakymas atmestas Jūsų prašymu;
    • nepakankamas užsakytų prekių likutis sandėlyje.

Negavau užsakymą patvirtinančio laiško?

Gavau ne tas prekes, ką daryti?

  • Jeigu esate įsitikinęs(-usi), jog gautos prekės yra ne jūsų, tuomet susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu +370 670 66344 arba el. paštu [email protected]

Gavau siuntinį, tačiau jame ne visos užsakytos prekės, ką daryti?

Jeigu gautame siuntinyje trūksta jūsų užsakytos prekės, tuomet susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu +370 670 66344 arba el. paštu [email protected]

Gavau užsakymą, tačiau prekė(-s) pažeista(-os), ką daryti?

Jeigu gautos prekės yra brokuotos, tuomet susisiekite su klientų aptarnavimo centru el. paštu [email protected] prisegę pažeistų(-os) prekės(-ių) nuotraukas ir išsamų aprašymą.




PRISTATYMAS

Kiek kainuoja pristatymas?

Užsakymams, kurių vertė yra € 50 ir daugiau, pristatymas yra nemokamas. Užsakymams, kurių vertė nesiekia € 50, pristatymo kaina yra € 2.90 pristatant paštomatu, 3.90 pristatant kurjeriu Nepriklausomai nuo užsakymo vertės, prekes nemokamai galima atsiimti „Beinito“ fizinėse parduotuvėse. Daugiau informacijos apie pristatymo būdus ir kainas rasite čia.

 

Per kiek laiko pristatomas siuntinys?

Siunta išsiunčiama per 1-2 darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo. Nebent prekių krepšelyje yra prekių pažymėtų “pristatymas nuo 5-10 d.d.” Tokiu atveju visa siunta pristatoma per 5-10d.d.

 

Kaip pristatomi siuntiniai?

Siuntiniai pristatomi Omniva bei DPD kurjeriu į jūsų nurodytą adresą arba į jūsų nurodytą Omniva arba DPD paštomatą.

 

Ar užsakius į Beinito parduotuvę, prekes galė atsiimti kitas asmuo?

Taip, siuntinį gali atsiimti kitas asmuo. Atsiėmimo metu asmuo turi nurodyti užsakymo numerį.

 

Ar pristatote prekes į kitas šalis?

Prekes į užsienį pristatome dviem būdais:

    • TNT kurjeriu
    • Įduodame jūsų atsiųstam kurjeriui

Abiem atvejais reiktų susisiekti su Beinito komanda, kuri išrašys išankstinę sąskaitą apmokėjimui. Ir jei pasirinkote pristatymą TNT kurjeriu priskaičiuos siuntimo išlaidas pagal siuntos svorį ir matmenis.

Kodėl dar negavau savo siuntinio?

Dažniausiai prekės klientus pasiekia per 1-3 darbo dienas, akcijų metu užsakymų vykdymas gali užtrukti. Norėdami pasiteirauti dėl savo prekių, susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu +370 670 66344 arba el. paštu [email protected]

 

Kas nutiks, jei atvykus kurjeriui manęs nebus namie?

Prieš atvykdamas, kurjeris susisieks su jumis telefonu. Kurjeris yra įgaliotas pristatyti jums prekes per tris darbo dienas, o nepavykus to padaryti, siuntinys yra grąžinamas Pardavėjui.

 

Kiek laiko mano siunta bus laikoma paštomate?

Paštomatuose siunta laikoma septynias kalendorines dienas. Neatsiėmus prekių per nurodytą terminą, jos yra grąžinamos Pardavėjui.

 

Ar galiu atsiimti prekes pats?

Prekes galite atsiimti fizinėse Beinito parduotuvėse (būtina pažymėti prie atsiėmimo būdų). Sulaukus SMS pranešimo apie paruoštą užsakymą, galite atvykti atsiimti.




APMOKĖJIMAS

Kaip aš galiu apmokėti už siuntinį?

Mokėjimą galite atlikti su mokėjimo kortele, elektronine bankininkyste, Paypal, bei atsiskaitant mokėjimo kortele kurjeriui/ paštomatui gavus prekes.

 

Ar išrašote sąskaitas faktūras?

Taip. Fiziniams asmenims sąskaitos faktūros įdedamos kartu su siunta.  Norint, kad sąskaita faktūra būtų išrašyta juridiniam asmeniui, būtina pažymėti varnelę prie punkto „Atstovauju įmonę (reikalinga sąskaita faktūra įmonės vardu)“, kurį rasite prie „Pristatymo būdai“.

 

Dėl kažkokios priežasties nepavyksta apmokėti užsakymo, ką daryti?

Jeigu jums nepavyksta apmokėti elektonine bankininkyste, rekomenduojame pasirinkti apmokėjimą gavus prekes. Pasirinkę šį būdą atsiskaitysite kurjeriui grynais, arba mokėjimo kortele. Šiuo būdu taip pat galėsite atsiskaityti kortele "Omniva" terminaluose.




DOVANŲ KUPONAI

Ar galima įsigyti dovanų kuponą?

Taip, dovanų kuponą galite įsigyti fizinėse Beinito parduotuvėse arba čia

Kaip aš galiu panaudoti dovanų kuponą?

Dovanų kupono numerį įveskite laukelyje „Nuolaidos kodas“, nepamirškite paspausti „Gerai“.

 

Ar galiu panaudoti 2 dovanų kuponus vienu metu?

Šiuo metu laukelyje „Nuolaidos kodas“ galima pritaikyti tik vieną dovanų kuponą, įvedus kodą nepamirškite paspausti „Gerai“.

 

Jeigu padariau užsakymą, bet pamiršau panaudoti dovanų kupono kodą?

Jeigu atlikote užsakymą ir pamiršote įvesti dovanų kupono kodą susisiekite el. paštu [email protected]




NUOLAIDŲ KODAI

Kaip aš galiu panaudoti nuolaidos kodą?

Nuolaidą pirkinių krepšeliui galite pritaikyti įvedę jos kodą į laukelį „Nuolaidos kodas“, nepamirškite paspausti „Gerai“.

 

Ar galiu panaudoti 2 nuolaidos kodus vienu metu?

Šiuo metu laukelyje „Nuolaidos kodas“ galima pritaikyti tik vieną nuolaidos kodą, nepamirškite paspausti „Gerai“.


Kaip gauti meistro nuolaidą?

Meistro nuolaida suteikiama meistrams, pateikusiems diplomo nuotrauką. Plačiau apie tai čia


Kaip galėčiau sužinoti apie jūsų nuolaidas ir specialius pasiūlymus?

Norėdami sužinoti apie naujausias nuolaidas ir pasiūlymus, prenumeruokite mūsų naujienlaiškį. Tai galite padaryti mūsų internetinės svetainės apatinėje skiltyje „Naujienlaiškiai“ įvedę savo el. pašto adresą ir paspaudę „Užsakyti“.





PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Kokios prekės negrąžinamos?

Pagal LR įstatymą Nr. 697 (Mažmeninės prekybos taisyklės) prie nekeičiamų prekių priskiriama kosmetika bei elektr. įrenginiai. Daugumą kitų prekių galite grąžinti per 14 dienų nuo pristatymo dienos jeigu originali jų pakuotė nebuvo pažeista, prekė nebuvo pradaryta ar naudota.

 

Kur siųsti grąžinamas prekes?

Prekes prašome siųsti adresu Taikos pr. 81a Klaipėda.

 

Kaip aš galiu grąžinti nekokybišką prekę?

Prašome užpildyti grąžinimo formą . Užpildytą formą įdėkite į siuntą ir siųskite adresu UAB BEINITAS Taikos pr. 81a Klaipėda.

 

Per kiek laiko grąžinami pinigai į banko sąskaita?

Jei prekė atitinka grąžinimo reikalavimus, pinigai į jūsų banko sąskaitą sugrįš per penkias darbo dienas nuo prekės gavimo.




BEINITO PARDUOTUVĖS

Kur galėčiau rasti jūsų fizinę parduotuvę?

Mūsų fizines parduotuves rasite:

- Taikos pr. 81-A3 Klaipėda

- Ulonų g. 5 Vilnius

Išsirinkau prekę, tačiau nerandu apie ją norimos informacijos, ką daryti?

Jeigu perskaitę prekės aprašymą turite papildomų klausimų, tuomet susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu +370 670 66344 arba el. paštu [email protected]

 

 

 

 

 


Accept Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus.